빌 가드너으로
When gauging the relative merits of the 35,000-plus logos that have been subm!tted from all over the world to the LogoLounge.com site in the past 18 months, it would have been supremely helpful to have some sort of magical scanner-like device that could objectively compare, classify, and quantify the success of each design. 언제부터 지난 18 개월 동안 LogoLounge.com 사이트는 세계 각지에 제출되어있는 35,000 이상의 로고의 상대적인 장점을 게이지, 그것은 굉장히 마법의 스캐너와 같은 장치의 일종을 가지고 도움이 됐을 그 수도 객관적으로, 비교 분류, 각 디자인의 성공을 계량. But likely such a device could only spot the obvious visual trends. 그러나 이러한 가능성이 장치는 단지 명백한 시각적인 동향을 더럽힐 수 있었어요. For example, some directions in design are driven by certain tools. 예를 들어, 디자인에서 어떤 지시가 특정 도구에 의해 구동됩니다. Illustrator's Swirl and Pucker tools as well as scr!ptographer would emerge as likely suspects this past year. 일러스트 레이터의 소용돌이와 주름 도구뿐만 아니라 scr!ptographer 가능성으로 등장할 것이이 용의자는 지난 1 년. Also, that design can be heavily influenced by current events would become evident quickly: Witness the enormous crop of O-shaped logos inspired by the 2009 US Presidential elections that have emerged in the last year. 또한 디자인은 무겁게 현재 진행중인 이벤트에 의해 영향을받을 수있는 신속하게 될 것이 분명 : O를 모양의 로고를 작년에 등장 2009 년 미국 대통령 선거에서 영감의 거대한 작물을 증인. But it's only the human eye—combined with the eight-year track that this LogoLounge Trends Report has now blazed—that could reveal actual movement. 하지만 그것은 단지 인간 눈길을 8 년간 추적이 LogoLounge 동향 보고서는 이제 뭐래가와 결합된있어 - 그건 실제 움직임을 밝히지 수 있습니다. Here's what I discovered after reviewing the thousands of submissions: Transparency in logo design has become a bona fide design tool, like type or color, not a trend. 여기에 내가 제출의 수천을 검토한 결과 발견된 오류 : 로고 디자인에 투명성을 타고난 디자인 도구를 입력하거나 색상이 아닌 추세 것처럼되어 있어요. It's too ubiquitous anymore to be considered a direction: It just is. 너무 유비 쿼터스 더이상 방향으로 간주 방법 : 그것은 단지입니다. Also, brightness in hue has become pervasive, likely due to the public's eye being thoroughly trained now for light-projected, on-screen color. 또한, 색조의 밝기 보급, 대중의 시선에 의한 철저하고 지금은 가벼운 예상에 대한 훈련을 가능성이 화면의 색상이되었다. We now live in a RGB, not a CMYK world. 우리는 지금 RGB에서 CMYK 세상을 못 살고 있습니다. Text is ever more important in identity design. 텍스트는 점점 중요성이 정체성의 디자인입니다. Driven by the delinquent dollar, clients and designers are working hard to make identity messages more succinct and/or direct, and incorporating actual words into logos makes the message all the more immediate. 구동 미납 달러, 클라이언트와 디자이너가 힘든 신분 메시지는 더 간결하게 위해 노력하고 있습니다로 / 또는 직접, 및 로고로 메시지를 모두 와닿는하게 실제 단어를 통합. Some logos are simply stuffed with information. 일부 로고는 단순히 정보 박제. Use of color is even more unrestrained now—which is somewhat counterintuitive given the flu-ish economy. 를 사용하여 색상의 더욱 억제는 지금 - 어느 다소 독감 틱 경제 주어진 어긋입니다. Rainbow-like color has moved out beyond any preexisting symbolism and is often used to represent the concept of full spectrum, more choices, or additional capabilities. 무지개 같은 색깔이 어떤면 기존의 상징 넘어 밖으로 이동했습니다 자주 풀 스펙트럼, 더 많은 선택 사항이 있으 시거나 추가 기능의 개념을 나타내는 데 사용됩니다. A highly encouraging trend is the emergence of innovative, fresh design emerging from Eastern Bloc countries. 매우 고무적인 추세는 혁신적이고 신선한 디자인은 동구 공산권 국가에 신흥의 출현입니다. Designers there seem to have a freeness that some Western designers have lost: They are more prone to subm!t a whole range of dramatically different logo designs to a single client, approaching the same problem from many directions. 디자이너가 freeness를 일부 서양 디자이너가 손실이 가지고 : 그들은 더 단일 클라이언트에 극적으로 다른 로고 디자인의 모든 범위를 제출하는 경향이 많은 방향에서 같은 문제에 접근하는 것 같습니다. All trials may not be successful, but the effort and exploration are there. 모든 실험이 성공하지만,되지 않을 수도 있습니다 노력과 탐구가 있습니다. Scandinavian design has also seen a shift of late, to a lighter, fresher approach in design. 스칸디 나비아 디자인도 디자인에 가볍고, 신선한 접근 늦었의 변화를 보이고있다. The clean line and contemporary feel has always been there, but designers are moving past even these factors. 거기에,하지만 디자이너는 과거에도 이러한 요소 이동 깨끗한 라인과 현대적인 느낌이 항상되었습니다. There's a real feeling of freedom and exploration here. 거기에 자유의 진정한 감정과 탐구 여기있어. What else is especially noticeable this year? 그밖에 특히 눈에 띄는 올해는 무엇입니까?
Every year, it's worth noting that this is a report on trends, not a recipe book of styles. 매년, 그것은이 동향에 대한 보고서가 아니라 스타일의 조리법 도서는 주목할 가치가있어. It is also not a finite list: There are other valid trends out there that are not mentioned here. 또한 안 유한 목록입니다 : 다른 유효한 동향 거기서 여기에 언급하지입니다. The report should serve you as an ongoing view of where logo design is headed. 보고서는 로고 디자인이 향하고 어디의 지속적인보기로 서비스를 제공해야합니다. The word “trends” in itself can have a very negative cast, but in truth, trends aren't bad. 그 자체가 그 단어는 "경향"매우 부정적인 캐스팅을 가질 수 있지만 사실은 경향 나쁜 없습니다. They reveal our growth. 그들은 우리의 성장을 알 수있다. It's our take on them that allows us to move even further forward. 그것은 우리가 그들에게 그것은 우리가 더욱 앞으로 나아갈 수있게 걸릴있어. Cubist 입체파 It should be no surprise that designers have again gone to the well of fine arts to draw upon technique for inspiration. 그것은 당연히 디자이너를 다시 잘 미술의 영감에 대한 기술에 따라 그려 갈해야합니다. As Pablo Picasso and Georges Braque discovered as the founders of the Cubism movement, there is a certain visual pleasure in the reduction of images down to their essence. 파블로 피카소와 조르주 브라크는 큐비즘 운동의 창시자로 알게 된 것처럼, 거기 그들의 본질에 이미지 아래의 감소에 특정 시각적인 즐거움이다. In logo design, this same tenet applies, and a good marriage of concept and style emerge. 로고 디자인에서이 같은주의, 그리고 개념과 스타일의 좋은 결혼 등장 적용됩니다. Illustrating an image in a simple series of facets is really a glorified and more aesthetically pleasing version of an image reduced to a handful of pixels. 측면의 단순한 일련의 이미지를 설명하는 진짜과 영광 더 심미적으로 픽셀의 소수로 축소 이미지의 버전을 기쁘게합니다. Illustration software which uses the Delaunay Raster process automatically creates spatial and color averaging that makes this technique broadly accessible. Delaunay 래스터 프로세스를 사용하는 일러스트 레이션 소프트웨어가 자동으로이 기술을 광범위하게 액세스할 수 있습니다 공간적 및 색상 평균을 만듭니다. Illustrator Jonathan Puckey uses this process with stunning results on photographic images, and a similar animation style has become a signature look for a number of companies in their commercials. 일러스트 레이터 조나단 Puckey는 사진 이미지에 멋진 결과와 함께, 그리고 비슷한 애니메이션 스타일이 프로세스를 사용하여 자신의 광고에서는 기업의 숫자에 대한 서명을 보이게되었다. In identity design, hand rendering of these facets is pure cubist eye candy. 이러한 측면의 신원 디자인, 핸드 렌더링 순수한 입체파의 눈요기입니다. 1. 1. Iconologic, US Virgin Islands 2. Iconologic, 미국령 버진 아일랜드 2. Z&G, Brandogolik 3. 부터 Z & G는, Brandogolik 3. Gardner Design, Graphic Impressions 4. 가드너 디자인, 그래픽 노출수 4. Andrei Bilan, Kubis 안드레이의 Bilan, Kubis Spores 포자 Microbial hitchhikers with all the tact of a sticker or cockle burr, these logos are a scaled-back version of a radiant star, and they typically start to take on three-dimensional qualities. 스티커 또는 코클 버는의 모든 전술과 미생물 히치 하이 커들,이 로고는 빛나는 스타의 축소 - 다시 버전을하고 있으며, 그들은 일반적으로 3 차원의 자질에 데리고 시작합니다. They tend to be suspended in space or give the appearance of an underwater mine placidly floating in wait. 그들은 우주에 정지하거나 수중 광산 placidly 기다릴에 떠있의 모양을주는 경향이 있습니다. (In fact, any of these logos could be a perfect candidate for animation.) Despite such dire comparisons, these logos still maintain an attractive, mathematical and mysterious quality that allows them to work well. (사실, 어떤 이들 로고 애니메이션을위한 완벽한 지원자 수 있습니다.) 그런 끔직한 비교에도 불구하고,이 로고는 아직도 그들이 잘 작동 수 있도록 품질, 수학 매력과 신비를 유지합니다. In some, the points emanating from the central object seem to have a tentacle-like quality, reaching out to convey a sense of connectivity and of serving multitudes. 일부에서는, 포인트는 중앙 개체에서 집중적으로 촉수와 같은 품질을 가지고, 밖으로 연결성의 의미를 전달하고 수많은 봉사의 도달 보인다. This same group of logos tends to exemplify how order can be applied to complexity. 로고의이 같은 그룹은 어떻게 주문이 복잡도에 적용할 수있는 예증하는 경향이있다. They show an ability to verge on the edge of chaos but still be held together with the perfection of nature. 그들은 혼돈의 가장자리에에 직면했지만 능력을 보여 아직 함께 자연의 완성도와 함께 개최됩니다. The aggressive surface of this style certainly requires a client that is able to be faithful to the complex nature of the forms. 이 스타일의 적극적인 표면은 확실히 형태의 복잡한 본질에 충실 할 수있는 클라이언트가 필요합니다. 1. 1. MYDE, Smart Communication Technologies 2. MYDE, 스마트 커뮤니케이션 기술 2. KITA International | Visual Playground, KITA 3. 무역 협회 국제 | 비주얼 운동장, 무역 협회 3. Seamless Creative, 1025 Photography 4. 원활한, 1025 사진 4 크리에이 티브. BrandBerry, Anvexa BrandBerry, Anvexa Ghosts 유령 Attracting attention in a visual world is a designer's most challenging task. 비주얼 세계에서 주목 받고있는 디자이너의 가장 어려운 작업입니다. Encouraging someone to really look is hard; forcing them to engage is harder to the nth degree. 누군가를 정말 보는 장려 힘든; 그들이 종사하는 강제 N 번째 학위 어렵게됩니다. These Gaussian-like logos compel the viewer to take the second look if for no other reason than to confirm what they are seeing. 이러한 가우스 모양의 로고는 그들이보고 있는지 확인하는 것보다 더 다른 이유로하는 경우에 대한 두 번째보세요 뷰어를 옮기게. The effect of the soft-edged translucent nature of these marks could well be considered a subtle act of confrontation. 이런 자국의 소프트 양날 반투명 자연의 효과가 잘 대결의 미묘한 행위로 간주 수 있습니다. That an image is appropriate to the objective is imperative, so this is not permission to just make any logo fuzzy. 그 이미지가 목표에 맞는가 필수,이 권한이 단지 어떤 로고가 희미하게 아닙니다. Remember, however, that there is mystery in leaving something to the imagination. 그러나, 거기에 신비 상상력에게 뭔가를 떠나있다 기억하십시오. The slow reveal or partial reveal can be much more engaging than the literal, all-out full reveal. 느리게드립니다 또는 누설 부분은 훨씬 더 매력적인 문자보다 수있는, 모든 아웃 전체 공개. The technique seems to have its greatest success if the image in question is obvious enough through silhouette that the viewer is not left confounded. 문제의 이미지가 충분히 분명한 실루엣을 통해 그 실마리를 못찾고 뷰어가 남아 있지 않은 경우 기술의 가장 큰 성공을 갖고있는 것 같아요. Color is also a critical clue as we tend to identify objects by color before shape. 우리가 색깔로 모양 전에 개체를 식별하는 경향으로 색상 또한 중요한 단서이다. 1. 1. Julian Peck, Futbol California 2. 줄리안, 푸웃볼 캘리포니아 2 펙. Iconologic, America's Natural Gas Alliance 3. Iconologic, 미국의 천연 가스 얼라이언스 3. Supersoon Good Design, Swiss Heat Transfer Technology 4. Supersoon 굿 디자인상, 스위스 열전달 기술 4. Strange Ideas, Shadow Farm 이상한 아이디어, 그림자 농장 Tendrils 이루고 There is just the right amount of whimsy and human intervention in the draftsmanship of these logos to make them a pleasure to absorb. 저기면 다음 로고 기안자의 기발한과 인간의 개입의 권리 금액 그들에게 기쁨을 흡수할 수 있도록하는 것입니다. In past years, the LogoLounge trend reports have discussed logos with floral flourishes, dingbats and typographic elements bringing life to and skirting the edges of the mark. 지난 몇 년 동안, LogoLounge 추세 리포트가 꽃향기 flourishes, dingbats과 인쇄상의 요소가 인생을 데려와 로고를 논의하고 자국의 경계를 굽도리널. This group, however, helps place the Si Scott-inspired wisps of fancy into context. 이 그룹은 그러나, 문맥으로 장소를 공상의시 스콧 영감 먼지 도움이됩니다. Far from being drafted with geometric perfection, these tendrils have a natural gnarl to their wandering, like a real vine. 멀리는 기하학에서와 초안 완성되고,이 이루고가 자연 비틀다을 가지고 그들의 방황, 진짜 덩굴처럼. Humans have been involved here, and that is the message. 인간은 여기에 관련되어, 그 메시지입니다. As beautiful as these logos are, they were not created by a soulless machine. 이러한 로고는만큼 아름다운, 그들은 영혼이없는 기계에 의해 만들어진되지 않았습니다. They were created to glorify the brusque reality of imperfection. 그들은 불완전의 퉁명스러운 현실을 예찬 위해 만들어졌습니다. These marks are important because they show the importance of embellishment that customers associate as an above-and-beyond concept. 그들은 고객에게 이상 - 및 - 이상의 개념으로 연결 꾸밈의 중요성을 표시하기 때문에 이러한 자국이 중요합니다. At the same time, the hand-hewn message reinforces that this is an authentic offer, as different as a handwritten note is from spam. 동시에, 그 손을 잘라 만든 메시지는 이것이 본격적인 제공으로 손으로 쓴 메모으로 다르다 강화 스팸입니다. 1. 1. Derrick Mitchell Design, LLC, Easthaven Baptist Church 2. 데릭 미첼 디자인, LLC는, Easthaven의 침례 교회 2. RawType, Jacob's Well 3. RawType은, 야곱은 그럼 3의. Sabingrafik, Inc., Rosenblum Cellars 4. Sabingrafik, 주식, 로젠 블 럼은 지하실에서 꺼낸 4. Dale Harris, Blank Expression 데일 해리스, 공백 표현 Shift 교대 Perfection is highly overrated even when imperfections are crafted perfectly. 완벽 높은 경우에도 결점은 완벽하게 만들어진 수 있습니다 과대 평가입니다. Transparent overlays of color often resembling a misregistered CMYK or RGB letterforms are the hallmarks of this trend, although significantly overlapping kerning and turning on the transparent mode qualifies marks for this category as well. 크게 kerning 중복 있지만 투명 모드가이 범주에 대해서도 점수를받을 자격 켜기 투명 색상의 자주 misregistered CMYK 또는 RGB을 닮은이 경향의 특징 이었으나입니다 letterforms, 오버레이. Colors are usually clear and clean to allow the murky overlaps to be even more evident. 색상은 보통 명확한지, 그리고 어두운 중복 더욱 분명 수 있도록 깨끗하게. The purposeful layering gives a nod to connectivity between different entities as they come together for a common good. 그들은 공동의 좋은 온 목적으로 레이어링는 다른 엔티티 간의 연결에 고개를 끄덕를 제공합니다. This trend is a bit of the celebration of diversity that shows a merging for common good. 이러한 경향 보여줍니다 다양성의 축하의 비트는 무두를위한 병합. From another perspective, it could be a single entity splitting out into multiples. 다른 관점에서 그것은 하나의 엔티티 배수에 밖으로 이끌 수 있습니다. Because these are brighter, with elements of pure chroma colors, they tend to occur often in the entertainment or literature corridors. 이들은 밝게, 순수한 채도 색상의 요소와 함께 있기 때문에, 그들은 종종 오락이나 문학 복도에서 발생하는 경향이 있습니다. Though the images are static, the shifting elements give a sense of motion to the viewer. 이미지가 정적있다지만, 이동 요소 뷰어의 움직임에 대한 감각을 제공합니다. This instability draws the eye and can create the impression that these marks represent a work in progress. 이 불안정하고 눈을 그리는 인상을 이러한 자국이 진행중인 작업을 나타내는 만들 수 있습니다. 1. 1. Asta form, Sheriff Studio 2. ASTA 양식, 보안관 스튜디오 2. Go Welsh, Penn State Architecture 3. 바둑 웨일스어, 펜실베니아 주립 건축 3. Effusion Creative Solutions, musicplace.com 4. 토로 크리에이 티브 솔루션, musicplace.com 4. Liska + Associates Communication Design, Becker and Becker Liska + 관계자 커뮤니케이션 디자인, 베커와 베커 Parts 부품 This trend give insight into the comment "one of something ugly is ugly, but many of something ugly is beautiful." 이러한 경향은 코멘트 "한 추한 모습을 파악할 추악한 것이지만, 추한 많은 아름다운거야." Take any one of these ugly things—or, in this case, the iconic representation of your parts—and assemble these into an ideal construction. 중 하나를 가지고 이런 추한 것들 - 또는,이 경우의 당신의 상징적인 표현 부분과 이상적인 구조로 이들을 조립. It's an element in which many parts come together to create a common goal. 그것은 많은 부분이 함께 요소 공통의 목표를 만들 수 있습니다. From a distance, the image is the larger whole. 거리에서, 이미지가 큰 전부입니다. But on closer inspection the image is revealed to be an amalgam of molecular images. 하지만 가까이 검사의 이미지는 분자 영상의 아말감로 드러났습니다. A diverse group of logos here show some very different takes in achieving similar objectives. 로고의 다양한 그룹은 여기에 몇 가지 매우 달라 보여 비슷한 목표 달성에 걸립니다. "We the people form this nation" and create a map of the United States. "우리는 사람들이이 나라"와 미국의지도를 만들려면을 이룬다. A hundred or so divers come together to create a school of fish forming the outline of a shark, and yes, it is for a diving school. 100 정도 잠수부 같이 물고기의 학교 상어의 윤곽을 형성, 그리고 네 만들 어서, 다이빙 학교입니다. In each case, a nice visual balance was found to help the reader make the jump from the whole to the parts that came together to compose the result. 각각의 경우에, 멋진 시각적 균형 함께 그 결과를 작성에 온 부분으로 전체의 도약을 만들어 독자를 도와 발견되었습니다. 1. 1. Kuznetsov Evgeniy, Russian Team 2. Kuznetsov의 Evgeniy, 러시아 팀 2. Ten:pm Media, Advanced Armament Corp. 3. 10 : 오후 미디어, 고급 군비 주식 회사 3. Chris Rooney Illustration/Design, Ramsell 4. 크리스 루니의 일러스트 / 디자인, Ramsell 4. Hand dizajn studio, Diving Club Big White 핸드 dizajn 스튜디오, 다이빙 클럽 빅 화이트 Pixel 픽셀 For your amusement, take a screen capture of the portrait favicon at the beginning of the address for www.marthastewart.com . 유흥을 위해 당신을위한의 주소 favicon은 처음에 세로의 캡처 화면 걸릴 www.marthastewart.com . Then park the minute picture of Martha in Photoshop and enlarge to fill your screen. 그럼 포토샵에서 마사의 순간 사진을 공원과 화면을 채우기 위해 확대. This view of a 16 x 16 square of pixels as if through a microscope can be revealing. 현미경을 통해 마치 픽셀 16 x 16 픽셀 사각형이보기 심장한 수 있습니다. Nothing is as it seems once you knock it down to its atomic core. 그것은 일단 당신이 그 핵심 원자 그것을 허물고 젤입니다. In the world of RGB, on-screen images, the pixel is the lowest common denominator. RGB의 세계, 화면의 이미지에서 픽셀이 가장 낮은 공통 분모는있다. So these are logos that speak to their digital pedigree, but which are willing to say, "This is our very essence." 이들은 그들의 디지털 유래 통화 로고입니다 그래서하지만 어떤 말을 기꺼이있다 "이것은 우리의 매우 본질입니다." Pixels seem to be a natural building block when dealing with digital products. 픽셀 자연의 빌딩 블록 디지털 제품을 다루는 것으로 보인다. They convey naturally the concept of many elements coming together to create a larger result. 그들은 자연스럽게 큰 결과를 만들 수 많은 요소를 함께 오는의 개념을 전달합니다. Because of the medium, the colors are often high in chroma and representative of diversity, but even in the HD City logo, you can see the effective use of the subtle range of tints even within a single color. 매체 때문에, 색상은 종종 크로마과 다양성의 대표 높은,하지만의 HD 시티 로고에도 있습니다, 당신은 하나의 색깔조차 이내 단풍의 미묘한 범위의 효과적인 사용을 볼 수 있습니다. There is no mistaking the association, but the challenge is to avoid being trite and discovering a new way to present a solution crafted using these tiny tools. 없다,하지만 협회를 오해하는 과제는 진부한하고 새로운 방법을 해결책을 제시 발견되고있다 피하기 위해이 작은 도구를 사용하여 만들어진. 1. 1. Eight am Brand Design , C2 MEDICAL SPA 2. 8 브랜드 디자인, C2를 의료 스파 2입니다. Eightday Studio, Antioch Community Church Norman Corp. 3. Eightday 스튜디오, 안디옥 커뮤니티 교회 노먼 주식 회사 3. Gyula Nemeth, HD City 4. Gyula의 Nemeth,의 HD시 4. Andrei D. Popa, City Tower 안드레이 디 Popa, 시티 타워 Hexahedron 육면체 Stephen Doyle created such an intelligent design with his new identity for The Cooper Union, and the attending animation of the elements tumbling together helps further sell the concept. 스티븐 도일과 함께 텀블링 요소의 출석 애니메이션 쿠퍼 유니온에 대한 그의 새로운 신분과 같은 지능적인 디자인을 만들어 추가로 개념을 판매할 수 있습니다. It's just two cubes with three transparent, colored faces, representing the letters C and U. But a great sense of space is alluded to, which leaves the viewer with a sense you could navigate the space and imagine what this mark would look like from various angles. 벌써 3 투명, 유색 인종 표정으로 C와 미국을 글자를 나타내는하지만 공간이 큰 의미가있는 두 조각에, 어떤 감각으로 당신이 공간을 탐색 수 있고 무엇이 마크는 같은 다양한에서 보이는 것이라고 생각 뷰어 단풍 언급한이야 각도. In short, it invites you to participate and become comfortable with it. 즉, 당신이 참여하고 편안 될 초대합니다. Other identities based on transparent cubes in various arrangements all have an implied sense of space and almost challenge us to interact with the marks. 다른 정체성은 다양한 준비에 투명 큐브를 기반으로 모든 우주의 묵시적인 감각을 가지고 거의 마크와 상호 작용하는 우리에게 도전한다. This may rise from the optical illusion aspect: The greater the participation level the design creates for the consumer, the more chances they have to buy into the ownership of the logo. 이것은 광 환상의 관점에서 상승들 : 참가 수준 높은 디자인을 소비자에 대한 생성, 더 많은 기회들이 로고의 소유권으로 구입했습니다. The greater their level of ownership, the better the level of loyalty. 충성의 소유권의 그들의 수준을 더 큰, 더 나은 수준. 1. 1. Doyle Partners, The Cooper Union 2. 도일 파트너, 쿠퍼 유니온 2. Kristin Spix Design, Phelps Stokes. 크리스틴의 Spix 디자인, 펠프스 스톡스. 3. 3. Tom Hughes Design, Zink, Inc. 4. 톰 휴즈 디자인, 징크 (Zink, 주식 회사 4. Adstract Art, Civiquip Industries Adstract 미술, Civiquip 산업 Dust 먼지 When you speak loudly and fail to modulate your tone, your voice becomes a monotonous drone. 당신이 큰 소리로 이야기하고 실패하여 색조를 조절하려면 당신의 목소리가 단조로운 드론됩니다. When you lower your tone and speak in a hushed whisper, every head in proximity will turn an ear to pick up the conversation. 당신이 음색을 절감하고 조용한 목소리로 말하다, 가까이에있는 모든 머리를 귀를 바뀝니다 대화를 데리러. This group of marks understands the importance of subtlety. 자국이 그룹은 미묘의 중요성을 잘 알고 있습니다. The whisper is created by a stippled effect that, depending on its density, creates different levels of tone within the logo. 귓속말는, 그 밀도에 따라 로고 이내 어조의 다른 수준을 생성 stippled 작용에 의해 만들어집니다. Yet because each speck is a hard-edged vector image, any appearance of color gradation is only an illusion. 각 조각은 하드 양날 벡터 이미지, 색상 바림의 모습이기 때문에 아직은 단지 마술이에요. Again the eye is drawn to these not just for the design but because they are confronting the viewer with something they have not seen before. 그들이 전에 보지 못했지만 뭔가 뷰어를 안고 있기 때문에 다시 눈을 이들의 디자인뿐 아니라지만 생각될 수 있습니다. The soft feathering of edges lends a different tactile nature to these marks that makes them unique. 가장자리의 부드러운 깃털 그들을 특별하게 만들었 이런 자국에 다른 촉각 자연을 달아 줬 답니다. There is something a bit magical conveyed with this technique. 뭔가 약간의 마법이 기술을 전달합니다. The Galaxy Garden logo gives the feeling of some special charm being cast amongst the stars of the heavens, and the Atmosphere logo seems to isolate every particle we inhale. 갤럭시 가든 로고는 하늘의 별들을, 그리고 분위기 로고 사이에 캐스팅되는 몇 가지 특별한 매력의 느낌을 준다 우리가 흡입하는 모든 입자를 분리하는 것 같다. 1. 1. RedBrand, Atmosphere Design House 2. RedBrand, 분위기 디자인 하우스 2. Strange Ideas, Galaxy Garden 3. 이상한 아이디어, 갤럭시 정원 3. Tannehill Design, GSL Fine Lithographers 4. Tannehill 디자인, GSL 좋아 Lithographers 4. Identra, Cognida Identra, Cognida Peepshow Peepshow It's the image inside the image that makes the sale. 그것은 판매를 만드는 이미지 내부 이미지. A pedestrian solution suddenly becomes a thing of beauty or interest if there is a great and compelling story showing through from behind the scenes. 이 위대하고 강력한 스토리를 통해 막후에서 표시되는 경우 보행자 솔루션은 갑자기 아름다움 또는 관심의 일이된다. These logos tend to use vector-edged colored fields in their solutions that are lively and engaging. 이 로고는 생동감 있고 매력적인 그들의 솔루션에 벡터 양날 색의 필드를 사용하는 경향이 있습니다. The contrast levels are kept minimal to avoid making the fill area visually jumpy. 대비 수준은 시각적으로 불안해 채우기 영역을 만들기 피하기 위해 최소한의 유지됩니다. This adds a new field in which to play out concept or set the visual tone for a client, and it also establishes pattern as part of the visual vocabulary of the visual brand. 이것은 어떤 개념을 재생하거나 클라이언트에 대한 시각적인 주도권을 잡고 새 필드를 추가, 그리고 그것은 또한 시각 브랜드의 시각적인 어휘의 일부로 패턴을 설정합니다. Iconologic successfully developed a series of Coca-Cola icons for use at the Vancouver Olympic Games. Iconologic 성공적으로 밴쿠버 올림픽에서 사용 코카콜라 아이콘 시리즈를 개발했습니다. The iconic Coke bottle silhouette was fractured into fields that reflect the stacked stone logo of the games. 아이코닉 콜라 병의 실루엣은 게임의 돌로 쌓아 로고를 반영 입력란에 골절되었습니다. These broken elements could have been rendered with simple color or gradation, but instead these areas use the blues and greens of the patterns developed for use at Olympic venues. 이러한 고장 요소는 단순한 색상이나 바림와 함께,하지만 렌더링 있었 대신 이들 지역은 블루스와 패턴의 녹색 올림픽 경기장에서 사용하기 위해 개발 사용합니다. It's a nice sense of connectivity and a smart use of color. 그것은 연결의 좋은 감각과 색상의 현명한 사용하고 있습니다. 1. 1. Iconologic, The Coca-Cola Company 2. Iconologic, 코카콜라 회사 2. Dalius Stuoka, Trava 3. Dalius의 Stuoka, Trava 3. Wizemark, MonkVibe 4. Wizemark, MonkVibe 4. X3 Studios, Media IQ X3 스튜디오, 미디어 지능 지수 Festoon 꽃줄 Anyone whose childhood included a springtime visit to a hardware store remembers the electric fans and window air-conditioners replete with tassels blowing horizontal at attention, thus assuring us that our own homes, too, could become a summertime den of arctic chill. 그의 어린 시절 철물점에 봄날의 방문을 포함, 전기 팬 및 윈도우 에어컨을 tassels주의에 수평 부는들로 가득 차 기억하는 사람은, 따라서 우리 자신의 가정도, 북극 진정의 여름 소굴이 될 수도 우리를 확보. These logos maybe are a bit less about the chill and a bit more about the blowing. 이 로고는 어쩌면 조금 덜 진정과 불어에 대한 약간에 대한 자세한 내용입니다. Wind tunnels of streamers often in motion and flapping at gale force describe an invisible image underneath, or they may just be in full motion to define a pleasant breeze. 자주 운동의 깃발의 바람 터널과 강풍에 힘을 flapping은 아래에 보이지 않는 이미지를 설명하는, 또는 그들은 단지 모든 움직임에 쾌적한 바람을 정의할 수도 있습니다. The key to most of these solutions is the tapering of the graphic element to a diminishing point and also the overlapping of the streamers. 이러한 해결책의 대부분의 핵심은 그래픽 요소의 지점에 떨어지면서 또한 깃발의 끝이 뾰족해진 중복입니다. Generally, these are transparent so there is a color change where they overlap. 거기에 그들이 중복 색깔 변화 때문에 일반적으로, 이들은 투명입니다. There is a bit of free spirit and lack of control that comes in as part of the equation. 거기 자유로운 영혼과 방정식의 일환으로왔다가 통제의 부족의 비트입니다. Looking like untamed horizontal licks of flame, these designs convey a sense of joy or festivity that serve well in a lighthearted, feel-good application. 불꽃의 길들 수평 기회가 같은 찾고, 이러한 디자인은 기쁨이나 잘 가볍게, 기분 좋은 응용 프로그램에서 봉사 축제의 의미를 전달. 1. 1. BrandBerry, TravelWorld.su 2. BrandBerry, TravelWorld.su 2. Burocratik - Design, Leite & Leite 3. Burocratik이 - 설계, Leite & 3 Leite. Factor Tres, Gaby Luna 4. 4 루나 팩터 고맙습니다, 개비. Rpd Design, Osorio City Hall RPD 디자인, Osorio 시청 Stains 얼룩 Imagine hand-drafting the great logos of our age on blotter paper with a juicy brush, and you start to get a feel for the logos in this genre. 손으로 기록부 용지에 맛있다는 브러시와 함께 우리 시대의 위대한 로고 초안 상상해보고, 또이 장르에있는 로고에 대한 느낌을 얻을 시작합니다. All are beautifully drafted and probably more than ever require great sensitivity to allow the blur of the technique to not detract too much from the essence of the image. 모든 아름답게하고 초안입니다 아마도 무엇보다이 기술을 너무 이미지의 본질에서 떨어지다하지 흐림 수 있도록 큰 감도를 필요로합니다. Designers have been using stains on napkins from a coffee cup or a glass of burgundy for years, but this group moves beyond the simple spillage and plays out the art of the stain to new heights. 디자이너는 냅킨에 커피 컵이나 부르고뉴의 유리에서 년 동안,하지만 단순한 spillage 이상이 그룹 움직 얼룩을 사용하고 계신과 예술을 밖으로 활약 새로운 높이에 얼룩. Paradox Box Design created a series of beautiful animal stains for the Begucci Cafe in Russia. 역설 박스 디자인 Begucci 카페 러시아에 대한 아름다운 동물 얼룩 일련의를 만들었습니다. Kangaroos, snails, cheetahs, walrus and more were each crafted in a caffeinated dark roast. 캥거루, 달팽이, 치타, 해마 등은 카페인에 중독된 어두운 로스트의 각을 만든 있었다. The snowboarders shown here were also created as a series by Burton Snowboard. 스노우 보더는 여기에 표시된 또한 버튼 스노우 보드로 시리즈로 만들어졌습니다. There is motion when a blurred edge comes into play; the grainy immediacy of these marks creates an impression of authenticity. 저기 움직임은 흐려지고 에지가 놀이에 와서는, 이런 자국의 낟알 직접 정품의 인상을 만듭니다. It's another example of breaking with traditional design technique and gaining that second and third look from the consumer. 그것은 전통적인 설계 기술과 소비자에서 두 번째 및 세 번째 모양 확보와 속보의 또 다른 예를 들어 있어요. 1. 1. Paradox Box, Rinat Tuhvatullin 2. 역설 상자 Rinat의 Tuhvatullin 2. Suprematika, Rucksack, the backpack online shop 3. Suprematika, 배낭, 가방 온라인 상점 3. Demographic Inc., Blood Brothers 4. 인구 통계 학적 주식 회사, 피의 형제 4. Burton (Snowboards) Corp., Burton Snowboards 버튼 (스노 보드) 주식 회사, 버튼의 스노 보드 Burst 파열 Fireworks no doubt win hands-down in a look-at-me contest. 불꽃놀이는 의심의 여지가 손에 다운 보여 -에서 - 날 대회에서 우승. The accompanying audible boom is certainly a factor in drawing your attention to the flash, but the burst and emanating jets of light are visual adrenaline. 함께 음성 붐 확실히 플래시에 관심을 그리기에있는 요소이지만 파열과 빛을 집중적으로 제트기 시각 아드레날린 있습니다. What better centerpiece could you choose for an identity geared toward excitement, activity, or pleasure? 당신은 정체성 무엇을 더 중심 선택할 수 있습니다 흥분, 활동, 또는 쾌락을 위해 개발? All of these marks, and there were a number of them this year, deal with the imagery in their own unique way. 이러한 모든 상표, 그리고 거기에 자신의 고유한 방식으로 이미지와 함께 그들의 숫자가 올해 거래되었다. But all of these still capture the fleeting image at its full glory. 하지만 이들 중 아직도 완전한 영광의 덧없는 이미지를 캡처합니다. Color and lots of it in every bright hue and full tilt spectrums were evident everywhere this year. 색상 및 그것의 많은 모든 밝은 색조와 풀 틸트 스펙트럼에 분명 어디서나 올해되었다. These marks describe a penultimate moment and define it with motion, distribution and brilliant flashes. 이러한 자국 어미에서 두 번째의 음절의 순간을 설명 및 모션과, 유통 및 화려한 깜박 그것을 정의합니다. Trying to describe this effect in the fewest strokes is challenging, but the LaQuinta logo by LatinBrands and the Logistigo logo by Porkka Kuutsa are both great solutions with simplicity kept intact. 가장 적은 스트로크에서이 효과를 설명하기 위해 노력하지만, 도전 LatinBrands과 Porkka Kuutsa에 의해 Logistigo 로고에 의해 LaQuinta 로고는 간단 둘 다 훌륭한 솔루션은 그대로 유지됩니다. 1. 1. Sakideamsheni, Expo Georgia 2. Sakideamsheni, 박람회 조지아 2. Latinbrand, La Quinta 3. Latinbrand, 라 Quinta 3. BrandBerry, 1945-2010 4. BrandBerry, 1,945에서 2,010 사이 4. Porkka & Kuutsa Oy, Logistigo Oy Porkka & Kuutsa의 오이, Logistigo의 오이 Wallpaper 벽지 After watching monochromatic vines, flora, swirls, and flourishes incase anything and everything for the last several years, a truce to the over-embellishment seems to be closer than ever. 단색 덩굴, 식물, 소용돌이 모양을보고, 후 지난 몇 년 동안, 지나치게 치장에 휴전을 넣다 아무것 및 모든 flourishes 가까이 어느 때보다 것 같습니다. But the decoration and fascination with print pattern has found a new incarnation and in full blazing color as well. 그러나 장식 및 인쇄 패턴과 매력뿐만 아니라 새로운 화신 타오르는 풀 컬러를 발견했다. Silhouettes and shapes are coming to life with substantial gusto, and they are relishing the attention. 실루엣과 모양은 삶에 실질적인 기품과오고 있으며, 그들은주의를 relishing 있습니다. There is no apologizing for the color being used in this category. 아무 색깔이 범주에 사용되는 사과입니다. A profile of a woman's head is no more than that until you imagine what is inside the head. 여자의 머리 프로필 아니 그 이상 무슨 머리 안에 상상까지. Blend the demure with the flamboyant, and her thoughts leap off of the page. 조화를 이루 화려한와 몸매, 그리고 그녀의 생각에서 페이지의 도약. A personality has been defined. 성격이 정의되었습니다. These silhouettes don't typically require much more than solid draftsmanship as the real story is being told with the panoply inside the shape. 이러한 실루엣은 일반적으로 모양과 내부의 갑옷의 한 벌 말한되고 많은 실제 이야기로, 탄탄한 기안자의 이상을 요구하지 않습니다. Obviously, any identity that relies this heavily on diverse color is going to find a challenge when reproduced in one color, but who lives in a one-color environment anymore? 하나의 색상 재현 때 분명히,이 무겁게 다양한 색깔에 의존하는 모든 정체성은 도전을하게 될 거예요하지만 누가 한 색상 환경에서 더 이상 살고 있지? 1. 1. Nectar Graphics, Mes Amies, Ladies Fineries 2. 과즙 그래픽, 세일즈맨의 Amies, 숙녀의 Fineries 2. Koodoz Design, Tullamore Estate 3. Koodoz 디자인, 털러모어 에스 테이트 3. Dirty Design, Nectar Homes 4. 더러운 디자인, 과즙 주택 4. Kreativer Kopf, Schoen und Wider Druck Kreativer의 Kopf은, Schoen이 넓게 Druck주고 싶게 Box-Up 박스 위로 The use of text as part of a visual brand identity has become more critical than ever. 시각적인 브랜드 정체성의 한 부분으로 텍스트의 사용은 무엇보다 중요한되고있다. Not just the name of the company must be spelled out, but there are other key points of importance as well—what the client makes, the motto, the location, the founding date, the point of differentiation. 회사의 단순한 이름이 있지만 표시되어 있어야 거기에 중요한 다른 주요 포인트만큼 잘 어떤 클라이언트가, 표어, 위치를 만드는, 창립 날짜, 차별화의 포인트. Even when this additional text is not included, the wordmark and the symbol at the very least require a lock-up to define a visual relationship between the two. 경우에도 이러한 추가 텍스트, 가둬 둘 사이에 시각적 관계를 정의하기 위해 필요한 최소한 wordmark와 기호 포함되지 않습니다. A lock-up is always a balancing act that respects the needs of both elements. 가둬 항상 두 요소의 요구를 존중하는 균형 조정 행위이다. Enlarging the pair in an effort to make the wordmark larger can make the symbol too large. 노력 wordmark 큰 너무 큰 상징을 만들 수 있도록하기 위해 그 쌍을 확대. Reducing the symbol to a more modest size will make the wordmark illegible. wordmark가 판독하게됩니다 더 품위있는 크기로 기호를 줄일 수 있습니다. More designers than ever have taken a cue to capture the two elements together in a literal box. 더 많은 디자이너가 어느 때보 다 함께 문자 상자에 두 가지 요소를 캡처 큐 앗아 갔네. Take everything you need to communicate and pour it into an ice tray. 당신은 의사 소통을하고 얼음 트레이에 그것을 붓다 필요한 모든 기능을 가져가라. No possibility of confusion for those that can't respect an identity lock-up. 이들은 신분을 가둬 존경하지 수있는 혼란의 가능성. It's all there together in one package, no directions required. 거기 다 함께 하나의 패키지로, 아무 약도 필요하지 않습니다. 1. 1. Schwartzrock Graphic Arts, Pugleasa 2. Schwartzrock 그래픽 아트, Pugleasa 2. Sudduth Design Co., Wilmington-Gordon 3. Sudduth 디자인 주 윌밍턴 - 고든 3. Fargo Design Co., Inc., Jackson Trading Co. 4. 파고 디자인 주식 회사, 주식 회사, 잭슨 무역 유한 4. Sigg Design, Swiss International Hotels Sigg 디자인, 국제 호텔 스위스 Other Noteworthy Trends 기타 주목할만한 동향
Bill Gardner is principal of Gardner Design and creator of LogoLounge.com, a unique web site where, in real-time, members can post their logo design work; study the work of others; search the database by designer's name, client type, and other attributes; learn from articles and news written expressly for logo designers; and much more. 빌 가드너 가드너 디자인 및 LogoLounge.com, 실시간으로, 회원들은 자신의 로고 디자인 작업을 게시할 수있는 독특한 웹 사이트의 크리에이터의 학교 교장입니다; 연구 다른 사람의 작품; 검색 디자이너의 이름, 고객 유형, 그리고하여 데이터베이스 다른 속성은, 기사, 뉴스 명시 로고 디자이너용으로 작성된 배우고, 그리고 훨씬 더. Bill can be contacted at bill@logolounge.com . 법안에 연락할 수 bill@logolounge.com . 2010 Logolounge Inc. 2010 Logolounge 주식 회사 |
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